Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
SMG/KRC
Temat: SMG/KRC
Net Track: 7,2 mln internautów w Polsce
Anna Meller
Z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC wynika, że od marca do kwietnia br. w Polsce przybyło ok. 200 tys. użytkowników Sieci. W porównaniu z lutym br. dwa miesiące temu zanotowaliśmy przyrost o pół miliona internautów. Polacy najczęściej korzystają z Sieci w domu. Niewielkie zmiany zanotowano w zestawieniu najczęściej odwiedzanych miejsc w Internecie.
NetTrack: 7 mln internautów w marcu
Anna Meller
Z opublikowanego badania przeprowadzonego przez firmę SMG/KRC wynika, że w ostatnim miesiącu wzrosła liczba użytkowników Sieci. Z Internetu korzysta w Polsce 23,3% osób powyżej 15 roku życia. Najczęściej surfujemy w domu, oglądając strony portali.
Internauci w Polsce – wzrost o 0,5%
Anna Meller
W lutym 22,3% Polaków, czyli ok. 6,7 mln osób w wieku od 15 do 75 lat korzystało z Internetu. Oznacza to wzrost o ok. 150 tys. użytkowników w porównaniu z wynikami styczniowymi. Co ciekawe, zwiększa się liczba osób posiadających w domu stałe łącza, a zmniejsza się atrakcyjność połączeń typu dial-up – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »