Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
OPa
Temat: OPa
Na online video - prawie 200 mln USD
Magdalena Górak
Coraz więcej osób ma dostęp do szerokopasmowego internetu. Coraz więcej reklamodawców ma więc zamiar prezentować im reklamy video.
Internet i telewizja – nie ma mocniejszych
Anna Meller
Co robi młody człowiek w wieku między 18 a 34 rokiem życia? Przede wszystkim korzysta z mediów – wskazuje Online Publishers Association w ostatnim raporcie dotyczącym korzystania ze środków masowego przekazu. Co więcej, przedstawiciele stowarzyszenia zwracają uwagę na fakt, że dla młodych ludzi liczy się przede wszystkim Internet i telewizja. Tam poszukuje się najświeższych informacji i ma się dostęp do najlepszej rozrywki. Młodzi rzadko sięgają po prasę.
Poranna kawa i gazeta... w Internecie
Anna Meller
Przyzwyczajenia trudno zmienić, więc poranne czytanie prasy z pewnością nie zniknie z repertuaru codziennych czynności. Papierową gazetę jednak coraz częściej zastępujemy elektronicznymi serwisami informacyjnymi – wskazują badania przeprowadzone przez Online Publishers Association.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »