Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
GeForce 6800
Temat: GeForce 6800
GeForce 6800 - podobne lecz nie identyczne
Juliusz Kornaszewski
NVIDIA ujawniła kolejne różnice w budowie procesorów graficznych GeForce 6800 Ultra/GT oraz 6800 "Standard". Oprócz powszechnie znanej mniejsze ilości potoków w układach 6800 (12 zamiast 16 obecnych w Ultra/GT), wyszła na jaw kolejna istotna różnica. Modele "Standard" mają 5, a nie 6 potoków przetwarzania wierzchołków.
GeForce 6800 LE - najtańszy w rodzinie
Juliusz Kornaszewski
NVIDIA wprowadzi do oferty najtańszą wersję procesora GeForce 6800. Będzie to układ z końcówką LE, który najprawdopodobniej zostanie wyposażony w 8 potoków renderingu.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »