Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Biuro Informacji Kredytowej
Temat: Biuro Informacji Kredytowej
Diament sektorowej innowacji: blockchain i antyfraud od BIK
Klub CIO: kto jest właścicielem cyfrowej transformacji?
Klub CIO 26 lutego, Warszawa, Kto jest właścicielem cyfrowej transformacji?
Szymon Augustyniak
Dwie konkursowe, "diamentowe" historie transformacji z PKP Energetyka i Biura Informacji Kredytowej, które przedstawili Ryszard Bryła i Agnieszka Szopa Maziukiewicz, doskonale ilustrują na czym polega współodpowiedzialność i współwłaścicielstwo udanej cyfrowej transformacji. 26 lutego na warszawskim spotkaniu Klubu CIO dyskutowaliśmy kwestie ról, odpowiedzialności i przywództwa w takiej zmianie.
Kim są finaliści CIO Roku 2018? Kto zostanie CIO Roku 2018?
Szymon Augustyniak
Jurorzy CIO Roku 2018 mają twardy orzech do zgryzienia. Bardzo mocne i interesujące zgłoszenia w finale 16 edycji konkursu!
Blockchain poszerza świadomość
Szymon Augustyniak
Andrzej Horoszczak jest założycielem i prezesem firmy Billon, która dokonuje właśnie przełomu na rynku rozwiązań blockchain. Billon jest w stanie rozwijać konkurencyjną pod względem jakości technologię i znajdować dla niej zastosowanie, którego potencjalny klient nie do końca może się domyślać, albo którego nawet nie dostrzega.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »