Webex w nowej odsłonie

Firma Cisco ogłosiła w tym tygodniu podczas konferencji WebexOne wprowadzenie szeregu innowacji do platformy komunikacyjnej Webex, zachęcając tym samym firmy do przechodzenia na hybrydowy model pracy w postpandemicznej rzeczywistości, w której pracownicy coraz częściej zaczynają pracować zdalnie.

Webex

Ponad 50 innowacji – bo aż tyle ich zaprezentowano - można podzielić na trzy główne kategorie: ułatwioną pracę grupową, inteligentną pracę w modelu hybrydowym oraz inteligentną obsługę klienta.

Firma zapowiedziała kolejne nowe funkcje Webexa, które zostaną udostępnione w najbliższych miesiącach, z których warto wymienić prowadzenie tłumaczenia w czasie rzeczywistym w dziewięciu różnych językach czy funkcję analizy gestów podczas spotkań w oparciu o technologię rozpoznawania ruchu ciała.

Zobacz również:

Wśród nowości na uwagę zasługują takie pozycje, jak ulepszone układy ekranu wideo i Webex Huddle (umożliwiające zorganizowanie spotkań jednym kliknięciem), mechanizmy redukcji szumów i poprawy jakości mowy, czy funkcja rejestrująca najważniejsze momentów, jak również szereg funkcji opartych na sztucznej inteligencji w obszarze wysyłania wiadomości.

Jeśli chodzi o warstwę sprzętową, to Cisco zapowiedziało zupełnie nowe urządzenia dla pracowników: Webex Desk (urządzenie typu „wszystko w jednym”, wyposażone w inteligentne funkcje, których użytkownicy potrzebują – m.in. redukcję szumów czy wirtualne tła); Webex Desk Camera (kamera biurkowa Webex wyposażona również w inteligentne funkcje, takie jak rozpoznawanie twarzy i analiza wykorzystania przestrzeni); oraz Webex Desk Hub (rozwiązanie pozwalające zamienić biurko na własną przestrzeń osobistą oferującą wszystko czego potrzebuje użytkownik, aby pracować w grupie).

Na koniec warto wspomnieć o Webex App Hub - ekosystemie aplikacji do pracy grupowej, który współpracuje z takimi platformami, jak Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, oraz Workplace for Facebook.


TOP 200