Wdrożenie systemu wideo Cisco w firmie Aon
- Janusz Chustecki,
- 25.09.2019, godz. 09:38
Cisco wdrożyło w krakowskim centrum usług biznesowych firmy Aon Polska (będącej częścią światowego koncernu Aon plc, dostawcy usług doradztwa i rozwiązań w takich dziedzinach, jak zarządzanie ryzykiem, emerytury i zdrowie) swój ekosystem rozwiązań do współpracy. Za implementację i integrację całego ekosystemu odpowiadała firma Trecom.
Firma Aon zdecydowała się na wyposażenie ośmiu sal konferencyjnych w swoim krakowskim centrum usług w rozwiązania wideokonferencyjne Cisco, które umożliwiają większej liczbie zgromadzonych osób dołączenie do spotkania.
Funkcja inteligentnego podglądu wykrywa wszystkie osoby obecne w pomieszczeniu i wybiera najaktywniejszą grupę, na której skupia soczewkę kamery, co pozwala zachować porządek podczas spotkania. Dzięki zastosowanej technologii pracownicy mogą prowadzić spotkania z kolegami z oddziałów Aon z Wielkiej Brytanii, USA czy Indii bez konieczności podróżowania
Zobacz również:
- Blaski i cienie AI
- Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
- AI od Google tworzy trójwymiarowe obrazy ludzi
Jak podkreślają przedstawiciele Aon, narzędzia do pracy grupowej są niezbędne w trybie pracy Activity Based Working, który polega na dostosowaniu przestrzeni biurowej i narzędzi do potrzeb pracowników tak, aby maksymalnie pomagać im w pracy zespołowej.
„Wykorzystanie rozwiązań do pracy zespołowej to dla nas element strategii biznesowej i naturalny kierunek rozwoju. Jesteśmy organizacją, która ma oddziały zlokalizowane na całym świecie, często więc pracujemy w rozproszonych geograficznie zespołach. Częste podróże służbowe zastąpiliśmy spotkaniami w przestrzeni wirtualnej” – mówi Marcin Lisiewicz, Menedżer IT ds. Relacji Biznesowych w regionie CEE z firmy Aon.
„Oferujemy technologię w modelu tradycyjnym, chmurowym oraz hybrydowym. Dzięki temu możemy dostosować rozwiązania do konkretnych potrzeb organizacji, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa” – mówi Anna Szymanek-Załęska, menedżer ds. sprzedaży rozwiązań do współpracy w Cisco.
Źródło: d*fusion communication