Wdrożenie systemu wideo Cisco w firmie Aon

Cisco wdrożyło w krakowskim centrum usług biznesowych firmy Aon Polska (będącej częścią światowego koncernu Aon plc, dostawcy usług doradztwa i rozwiązań w takich dziedzinach, jak zarządzanie ryzykiem, emerytury i zdrowie) swój ekosystem rozwiązań do współpracy. Za implementację i integrację całego ekosystemu odpowiadała firma Trecom.

Firma Aon zdecydowała się na wyposażenie ośmiu sal konferencyjnych w swoim krakowskim centrum usług w rozwiązania wideokonferencyjne Cisco, które umożliwiają większej liczbie zgromadzonych osób dołączenie do spotkania.

Funkcja inteligentnego podglądu wykrywa wszystkie osoby obecne w pomieszczeniu i wybiera najaktywniejszą grupę, na której skupia soczewkę kamery, co pozwala zachować porządek podczas spotkania. Dzięki zastosowanej technologii pracownicy mogą prowadzić spotkania z kolegami z oddziałów Aon z Wielkiej Brytanii, USA czy Indii bez konieczności podróżowania

Zobacz również:

Jak podkreślają przedstawiciele Aon, narzędzia do pracy grupowej są niezbędne w trybie pracy Activity Based Working, który polega na dostosowaniu przestrzeni biurowej i narzędzi do potrzeb pracowników tak, aby maksymalnie pomagać im w pracy zespołowej.

„Wykorzystanie rozwiązań do pracy zespołowej to dla nas element strategii biznesowej i naturalny kierunek rozwoju. Jesteśmy organizacją, która ma oddziały zlokalizowane na całym świecie, często więc pracujemy w rozproszonych geograficznie zespołach. Częste podróże służbowe zastąpiliśmy spotkaniami w przestrzeni wirtualnej” – mówi Marcin Lisiewicz, Menedżer IT ds. Relacji Biznesowych w regionie CEE z firmy Aon.

„Oferujemy technologię w modelu tradycyjnym, chmurowym oraz hybrydowym. Dzięki temu możemy dostosować rozwiązania do konkretnych potrzeb organizacji, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa” – mówi Anna Szymanek-Załęska, menedżer ds. sprzedaży rozwiązań do współpracy w Cisco.

Źródło: d*fusion communication


TOP 200