Serwis gwarancyjny MacBooków i iPadów w Rosji przestał działać

Agencja prasowa Interfax doniosła, że Apple podjął decyzję o zawieszeniu w Rosji usług gwarancyjnych świadczonych osobom, które posiadają MacBooki i iPady. Smartfony iPhone są nadal serwisowane.

Grafika: Apple

Informację potwierdziło też rosyjskie centrum serwisowe Fixed.one. Apple miał wysłać taką wiadomość do wszystkich punktów zajmujących się w Rosji serwisowaniem tych urządzeń. Kilka autoryzowanych centrów serwisowych poinformowało agencję Interfax, że serwis gwarancyjny rzeczywiście nie działa. Jednocześnie Apple przestał w związku z tym na czas nieokreślony dostarczać do Rosji części zamienne potrzebne do naprawiania swoich urządzeń.

Rosjanie jednak mogą liczyć na to, że flagowe produkty Appple – jakimi są smartfony iPhone – będą dalej naprawiane w ramach udzielanej ich użytkownikom gwarancji. Niektórzy sądzą, że w pewnym momencie również rosyjscy użytkownicy smartfonów Apple zostaną odcięci od tej usługi. Według obserwatorów, jest tylko kwestią czasu, kiedy taka decyzja zapadnie.

Zobacz również:

  • Siemens przystępuje do Semiconductor Education Alliance
  • Apple odkłada projekt budowy autonomicznego samochodu elektrycznego na półkę
  • Rosja zaostrza walkę z zachodnimi platformami społecznościowymi
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200