Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
serwis
Temat: serwis
Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych
Nowość od Ubera - wyszukiwarka lotów
Serwis gwarancyjny MacBooków i iPadów w Rosji przestał działać
Janusz Chustecki
Agencja prasowa Interfax doniosła, że Apple podjął decyzję o zawieszeniu w Rosji usług gwarancyjnych świadczonych osobom, które posiadają MacBooki i iPady. Smartfony iPhone są nadal serwisowane.
Apple ujednolica procedury serwisowe dla iPhone 14
Daniel Olszewski
Najnowsze smartfony z rodziny iPhone 14 są droższe nie tylko w zakupie. Również naprawy pogwarancyjne są zauważalnie droższe. Na dodatek Apple zmieniło procedury serwisowe.
Czy organizacje powinny inwestować w AppleCare?
Daniel Olszewski
Apple sprzedaje swoje produkty z zaledwie 12-miesięczną gwarancją. Czy warto decydować się na dokupienie płatnego planu AppleCare?
Apple uruchomiło program naprawy smartfonów przez klientów
Daniel Olszewski
Gigant z Cupertino uruchomił program samodzielnej naprawy smartfonów iPhone. Jak wygląda proces naprawy?
Google+ odejdzie w przyszłym roku do lamusa
Janusz Chustecki
Google ogłosił wczoraj, że zdecydował się zamknąć serwis społecznościowy Google+. Mowa o tej części serwisu, który świadczy usługi użytkownikom indywidualnym. W opinii wielu analityków do podjęcia takiej decyzji przyczyniła się zapewne informacja, jaką wcześniej podał The Wall Street Journal.
Computerworld ma 50 lat
Janusz Chustecki
Pierwszy numer amerykańskiej edycji pisma Computerworld pojawił się równo 50 lat temu, a polska wersja serwisu funkcjonuje od 27 lat.
Sposób na awarie
Piotr Kowalski
Mimo że na co dzień nie zajmuję się świadczeniem serwisu komputerowego, to od czasu do czasu się przydarzy. Trzeba się naonczas wykazać, że jest się prawdziwym mężczyzną i wziąć sprawy we własne ręce. Jako żywo, więcej uznania człowiek doznaje, gdy naprawi komuś jakąś usterkę techniczną, niż gdy wyprodukuje program, który rzeźbi przez rok. Ludzkość nie docenia trudu programistycznego, chociaż skwapliwie z jego owoców korzysta.
Serwis eBay zaatakowany przez hakerów
Janusz Chustecki
Hakerzy zaatakowali serwis aukcyjny eBay i uzyskali dostęp do bazy danych, w której firma przechowuje poufne dane o klientach (nazwy oraz hasła). Zachodzi podejrzenie, że hakerzy przejęli cześć takich danych podczas ataku, który miał miejsce na przełomie lutego i marca br. Jednak eBay odkrył to dopiero na początku maja.
Kontrahenci w zasięgu ręki
Dorota Bogucka
O jakości usług B2B decyduje możliwość szybkiego kontaktu z klientem. Dlatego firmy inwestują w systemy, które zapewniają ciągłą i bezawaryjną pracę, a czas serwisu skracają do kilku godzin.
11 zagrożeń, których nie znałeś
Krzysztof Daszkiewicz, Tony Bradley
Sam program antywirusowy wraz z zaporą sieciową nie zagwarantują ci bezpieczeństwa. Przeczytaj, jak udaremnić najnowsze odmiany perfidnych ataków i wyrafinowanych prób kradzieży twoich danych.
1
2
3
4
5
...
6
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »