Rusza centrum Guest-Tek

Kanadyjska firma Guest-Tek ogłosiła oficjalne uruchomienie swojego centrum serwisowego w Polsce. Spółka rozważa także wejście na nasz rynek z usługami dostępowymi dla branży hotelarskiej.

W centrum obsługi klienta Guest-Tek w Warszawie pracuje obecnie 35 osób. Są to - jak informuje firma - głównie absolwenci uczelni technicznych ze stolicy. Specjaliści z polskiego ośrodka będą świadczyć usługi wsparcia dla klientów Guest-Tek ze Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Europy Zachodniej. Stworzone w Warszawie call center wykorzystuje rozwiązania marki Avaya, których wdrożeniem zajęła się spółka Algotech Polska.

Guest-Tek chce aby warszawskie centrum docelowo przejęło część funkcji związanych z utrzymaniem i obsługą sieci. Liczba zatrudnionych z czasem wzrosnąć ma do 200 osób. Firma nie wyklucza wejścia na polski rynek ze swoimi usługami dostępowymi i rozwiązaniami VoIP. Klientami Guest-Tek na rynku amerykańskim i w Europie są m.in. sieci Accor, Hilton czy Marriott.

Więcej o Guest-Tek pisaliśmy w materiale: Warszawskie call center kanadyjskiego dostawcy internetu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200