Warszawskie call center kanadyjskiego dostawcy internetu

Firma Guest-Tek, oferująca usługi dostępowe dla branży hotelarskiej, uruchamia w Polsce swoje pierwsze europejskie centrum serwisowe. Docelowo prace ma znaleźć w nim nawet 200 osób.

Decyzja o lokalizacji centrum obsługi klientów została podjęta w ubiegłym roku i była związana z rosnącą ilość klientów Guest-Tek na terenie Europy. Guest-Tek kilka miesięcy temu podpisała nowe umowy m.in. na dostawę usług szerokopasmowych dla włoskiej sieci Class Hotels.

Warszawa - jaki informuje zarząd spółki - wygrała ze względu na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników oraz ogólną atrakcyjność inwestycyjną. Kluczowe znaczenie miał oczywiście czynnik kosztów.

Oficjalny start call center ma nastąpić w kwietniu. Początkowo pracować będzie w nim ok. 30 osób, świadczących usługi dla klientów Guest-Tek - głównie z USA i Kanady oraz kilku państw Europy Zachodniej. Firma już teraz przewiduje kolejne rekrutacje i zwiększenie obsady warszawskiego centrum nawet do 200 osób.

Kanadyjski Guest-Tek, działa na rynku od 1996 roku. Firma specjalizuje się w usługach szerokopasmowego dostępu do internetu oraz implementacji sieci określanych jako VBN (Visitor Based Network). Na te potrzeby firma opracowała zunifikowaną platformę OneView obejmującą świadczenie usług dostępowych, telefonie IP oraz Video on demand. Z usług Guest-Tek korzysta blisko 3,3 tys. hoteli na świecie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200