Rusza Microsoft Gaming Hub

Microsoft inwestuje w elektroniczną rozrywkę. Po uruchomieniu odświeżonego Games for Windows Marketplace, gry zobaczymy między innymi w wyszukiwarce Bing. Będą to przede wszystkim produkcje dla tzw. "niedzielnych graczy".

Sukces komercyjny Xboxa oraz kontrolera Kinect, oraz duże zainteresowanie grami z serwisów takich jak Facebook sprawiły, że i Microsoft rozwija swój dział elektronicznej rozrywki. Firma zapowiedziała nadejście Microsoft Gaming Hub. Jest to zbiór mechanizmów przypominających te, które znajdziemy w serwisach społecznościowych. W tym przypadku są one jednak powiązane z grami i konkretnymi produktami amerykańskiej firmy: Bing Games, MSN Games oraz Windows Live Messenger.

Gaming Hub zaoferuje użytkownikom między innymi możliwość przejrzenia listy znajomych, których możemy zapraszać do wspólnej zabawy. Znajdziemy w nim także tabele najlepszych wyników i system powiadomień współpracujący z Windows Live Messenger i Twitterem. Do Gaming Hub możemy się zalogować za pomocą swojego konta w Facebooku czy dzięki Windows Live ID, choć same gry uruchomimy nie posiadając tych kont.

Zobacz również:

  • Bing wkroczy do kolejnych przeglądarek

W chwili obecnej platforma pozwala bawić się 35 tytułami. Ich liczba ma się oczywiście zwiększyć.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200