Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
gry
Temat: gry
Crystal Launcher to jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji
Apple ostrzega deweloperów - firma może usunąć stare aplikacje
Premiera nowej odsłony gry Wiedźmin znów odsunięta w czasie
Anna Ładan, 14.04.2022
Po raz drugi CD Projekt RED przesuwa datę premiery „Wiedźmina 3” na Play Station 5 i Xbox Series X|S. Polacy zerwali współpracę z Sabre Interactive. Nie podano nowej daty premiery produkcji. W tle wojna rosyjsko-ukraińska
MahJong - gra chińskich filozofów na przerwę od pracy
Grzegorz Kubera, 20.03.2022
MahJong, czyli madżong, to pochodzą z Chin gra dla czterech graczy. Popularna w Polsce, zwłaszcza jako przerwa od pracy, ale nie tylko.
Elden Ring grą dla 30-letnich informatyków? Na to wygląda
Grzegorz Kubera, 13.03.2022
Liczne badania wskazują, że Polacy uwielbiają gry i wydają na nie więcej niż na VoD, kino, książki czy muzykę. Elden Ring to z kolei prawdziwy hit - zwłaszcza wśród specjalistów IT.
Najlepsze gry Doodle
Marshall Gunnell , Daniel Fejzo, 17.09.2021
Lektura nie tylko na piątkowe popołudnie: przedstawiamy gry Google Doodle, które pomogą zapomnieć na kilka minut o skomplikowanych projektach i bezlitosnych terminach - lub po prostu zabić czas. Choć oczywiście nie zachęcamy nikogo do grania w godzinach pracy.
Facebook postawił na gry komputerowe obsługiwane przez chmurę
Janusz Chustecki, 27.10.2020
Korporacja zdecydowała się wreszcie oficjalnie na ten krok i wczoraj włączyła do swojej oferty darmową usługę, która pozwala użytkownikom uruchamiać w jego chmurze gry komputerowe. Oznacza to, że użytkownik nie musi pobierać samej gry ani żadnej dodatkowej aplikacji, gdyż wszystkie są obsługiwane w trybie streamingu i są ściśle zintegrowane z całym ekosystemem Facebooka.
Zaskakujący powrót Atari
Janusz Chustecki, 05.10.2020
Okazuje się, że znane powiedzenie „stara miłość nie rdzewieje”, sprawdza się również w świecie gier komputerowych. Chodzi o znaną dobrze zwolennikom tego typu rozrywki markę Atari, która wraca na rynek pod postacią konsoli VCS (Video Computer System).
Microsoft przejmie słynne studio produkcji gier
Janusz Chustecki, Ludwik Krakowiak, 21.09.2020
Koncern z Redmond poinformował o zamiarze przejęcia firmy ZeniMax Media, spółki do której należy m.in. producent i wydawca gier Bethesda Softworks. Wartość transakcji to 7,5 mld dolarów.
5 największych rynków gier na świecie – przychody gwałtownie rosną
Wanda Żółcińska, 08.07.2020
Nie jest niespodzianką, że w czasach COVID-19, kiedy miliony ludzi przymusowo spędzają znacznie więcej czasu w domu, rynek gier, który od lat notuje stały wzrost, zwiększył skokowo swoją wartość.
Platformy streamingowe i ich skomplikowana polityka cenowa
Wanda Żółcińska, 26.06.2020
Gdzie na świecie najtaniej zapłacimy za oglądanie seriali i granie w najnowsze gry? Polska wcale nie jest pod tym względem tania. Czemu cenniki dostawców rozrywki na cyfrowych platformach są budowane w tak skomplikowany w międzynarodowej skali sposób? Lektura w sam raz przed weekendem!
Akamai chce ułatwić życie osobom pracującym zdalnie w domu
Janusz Chustecki, 25.03.2020
Akamai ogłosił wczoraj, że zamierza spowolnić szybkość pobierania gier wideo w godzinach szczytu, po to aby uniknąć zatorów komunikacyjnych na łączach internetowych, które sprawiają sporo kłopotów osobom pracującym zdalnie. Łącza komputerowe są bowiem w ostatnich dniach obciążone ponad miarę ze względu na wzmożone zainteresowanie grami komputerowymi, co ma związek z pandemią koronawirusa.
1
2
3
4
5
...
9
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »