Powrót na ziemię

Brytyjscy szefowie powinni spędzać więcej czasu w biurze, poznając swoich pracowników, zamiast przesiadywać godzinami na zebraniach zarządu - wynika z badania firmy Rightcoutts.

Niemal jedna czwarta z ankietowanych członków zarządu nie zna nazwisk swoich pracowników, nawet w średnich i małych firmach. Pracownicy również twierdzą, że ich przełożeni nie mają pojęcia kim są. Połowa ankietowanych pracowników żyje w przekonaniu, że szef nawet nie wie o ich istnieniu.

Takie poczucie anonimowości może spowalniać rozwój firmy i ograniczać motywację pracowników. Badanie pokazuje wyraźnie, że w miejscu pracy między liderami i szeregowymi pracownikami dramatycznie brakuje kontaktu.

Zobacz również:

  • LinkedIn niczym TikTok? Portal testuje nowe formaty
  • Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej

Niemal 60% ankietowanych pracowników uważa, że ich motywacja i lojalność wzrosły by, gdyby mieli lepsze relacje z szefami.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200