Notebook z biletem na mundial

Firma Toshiba, oficjalny sponsor Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006 w Niemczech, znalazła sposób na zwiększenie sprzedaży swoich laptopów. Oferta skierowana jest do niemieckich fanów piłki nożnej, którzy zamierzają kupić notebooka, a nie zdołali jak dotąd zaopatrzyć się w bilety na mundialowi mecze...

Toshiba - jak każdy oficjalny sponsor imprezy - dysponuje sporą pulą biletów, tak trudnych do kupienia dla "potrzebujących". Firma postanowiła więc to wykorzystać - niemiecki oddział Toshiby oferuje do każdego nowego zakupionego laptopa bilet gratis.

Oferta dotyczy modelu Qosmio G30, zaprezentowanego oficjalnie kilka tygodni temu. Bazuje on na dwurdzeniowym procesorze Intel Core Duo (2 Ghz), posiada 2 GB pamięci, dwa dyski o łącznej pojemności 200 GB dysk (opcjonalnie) oraz 17-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli. Urządzenie kosztuje ok. 2 tys. USD.

Zobacz również:

  • iPhone 15 najszybciej taniejącym smartfonem od Apple w historii
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200