Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
mundial
Temat: mundial
Mundial na celowniku hakerów
Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii: terminy meczy w Twoim kalendarzu Google
Holograficzny mundial Sony
Krzysztof Pielesiek
Firma Sony chce, by podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2022 roku każdy poczuł się tak, jakby były one rozgrywane w jego rodzimym kraju. Oczywiście dzięki technologii holograficznej i 3D.
Polsko do boju - kibicu do kasy!
Ludwik Krakowiak
Rozpoczynające się już za kilka dni w Niemczech piłkarskie Mistrzostwa Świata są wyjątkową okazją dla producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej (choć nie tylko) do prezentowania swoich produktów pod szyldem "mistrzowskich promocji" i "mundialowych ofert specjalnych". Grając na wywołujących sportowe emocje skojarzeniach (barwy narodowe, piłka, murawa boiska) próbuje się nam - kibicom - wcisnąć chyba wszystkie możliwe urządzenia, od pendrive'ów i kart graficznych, przez projektory i notebooki, na telewizorach LCD kończąc. Ogłaszanie promocji pod szyldem lub z okazji mistrzostw może więc być dla producentów okazją do pozbywania się starszych technologicznie bądź niezbyt zaawansowanych produktów. Potwierdza to Krzysztof Łada, dyrektor zarządzający firmy AdNet: "Wiele promocji jest organizowanych właśnie po to, by oczyścić magazyny z zalegającego tam towaru, a mistrzostwa ułatwiają jedynie sprzedawcom uświadamianie nam potrzeby posiadania np. nowego telewizora."
Mundialowe płyty DVD Sony
Juliusz Kornaszewski
Z myślą o zbliżających się wielkimi krokami Mistrzostwach Świata 2006 firma Multioffice wprowadziła do sprzedaży specjalną piłkarską kolekcję płyt DVD marki Sony.
Notebook z biletem na mundial
Krzysztof Lech
Firma Toshiba, oficjalny sponsor Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006 w Niemczech, znalazła sposób na zwiększenie sprzedaży swoich laptopów. Oferta skierowana jest do niemieckich fanów piłki nożnej, którzy zamierzają kupić notebooka, a nie zdołali jak dotąd zaopatrzyć się w bilety na mundialowi mecze...
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »