Netia poszerza outsourcingowy kontrakt z Ericssonem

Wśród zmian, które wprowadzono do kontraktu, Jacek Wiśniewski zwraca uwagę na przesunięcia w tablicy KPI (Key Performance Indicators, czyli najważniejszych wskaźników jakościowych). Liczba KPI została ograniczona i zmieniona tak, aby lepiej oddawać realia biznesu i potrzeby klienta. "Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie KPI bazującego bezpośrednio na satysfakcji klientów końcowych. To oznacza, że wynagrodzenie Ericssona jest wprost uzależnione od oceny jakości usług świadczonych klientom końcowym przez Netię. Do rozliczeń wprowadzony został, obok mechanizmu kar za niedotrzymywanie KPI, mechanizm przyznawania nagród za utrzymywanie ciągłego ich trendu wzrostowego. Wprowadzone zostały również pewne zmiany w zakresie samego kontraktu" - podsumowuje Jacek Wiśniewski.

Staffan Henriksson,

prezes Ericsson Polska

Liczę, że dotychczas zdobyte doświadczenie będzie pomocne w pozyskaniu kolejnych klientów na polskim rynku, zwłaszcza że kontrakt z Netią jest referencją dla firm z Chin, Indii oraz USA.

Prezes firmy Ericsson w Polsce Staffan Henriksson podkreśla, że doświadczenia zdobyte przed dwoma laty, przy okazji zmian w kontrakcie, pozwoliły Ericssonowi na przedstawienie nowej oferty, którą operator zaakceptował. "Ciągle modyfikujemy sposób naszej współpracy. Rynek stale się zmienia. Oferta dla odbiorców indywidualnych i przedsiębiorstw staje się coraz ciekawsza, co oznacza, że Netia stawia przed nami kolejne wyzwania. Nam także zależy, aby Netia była konkurencyjna na rynku" - mówi Henriksson.

Ericsson spodziewa się, że kontrakt z Netią ułatwi mu pozyskanie kolejnych klientów. "Liczę, że dotychczas zdobyte doświadczenie będzie pomocne w pozyskaniu kolejnych klientów na polskim rynku, zwłaszcza że kontrakt z Netią jest referencją dla firm z Chin, Indii oraz USA" - mówi Staffan Henriksson.


TOP 200