Netia poszerza outsourcingowy kontrakt z Ericssonem
- Andrzej Maciejewski,
- 04.09.2012
Wśród zmian, które wprowadzono do kontraktu, Jacek Wiśniewski zwraca uwagę na przesunięcia w tablicy KPI (Key Performance Indicators, czyli najważniejszych wskaźników jakościowych). Liczba KPI została ograniczona i zmieniona tak, aby lepiej oddawać realia biznesu i potrzeby klienta. "Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie KPI bazującego bezpośrednio na satysfakcji klientów końcowych. To oznacza, że wynagrodzenie Ericssona jest wprost uzależnione od oceny jakości usług świadczonych klientom końcowym przez Netię. Do rozliczeń wprowadzony został, obok mechanizmu kar za niedotrzymywanie KPI, mechanizm przyznawania nagród za utrzymywanie ciągłego ich trendu wzrostowego. Wprowadzone zostały również pewne zmiany w zakresie samego kontraktu" - podsumowuje Jacek Wiśniewski.
prezes Ericsson Polska
Liczę, że dotychczas zdobyte doświadczenie będzie pomocne w pozyskaniu kolejnych klientów na polskim rynku, zwłaszcza że kontrakt z Netią jest referencją dla firm z Chin, Indii oraz USA.
Ericsson spodziewa się, że kontrakt z Netią ułatwi mu pozyskanie kolejnych klientów. "Liczę, że dotychczas zdobyte doświadczenie będzie pomocne w pozyskaniu kolejnych klientów na polskim rynku, zwłaszcza że kontrakt z Netią jest referencją dla firm z Chin, Indii oraz USA" - mówi Staffan Henriksson.