Koma Nord przedłużyła umowę z Philipsem

Koma Nord z Gdyni, oddział Koma S.A., przedłużyła umowę na świadczenie usług outsourcingowych z polskim oddziałem Philipsa.

Koma Nord współpracuje z Philips Consumer Industries Poland od 1999 roku. Obecna umowa outsourcingowa zawarta jest na czas nieokreślony.

Pod opieką Koma Nord znajduje się ponad 400 stacji roboczych wraz z oprogramowaniem, serwery Windows NT oraz SUN Solaris, a także bazy danych Oracle zawierające dane produkcyjne i kadrowo-p3acowe. W ramach umowy Koma Nord prowadzi projekty w zakresie sieci LAN, systemu powiadamiania o awariach, zdalnego zarządzania stacjami roboczymi, migracją do nowych platform, bezpieczeństwem dostępu do poszczególnych zasobów, systemem powiadomień, bezprzerwowego zasilania oraz systemów drukujących. Koma Nord odpowiedzialna jest za utrzymanie w ruchu systemu informatycznego, w tym opiekę nad serwerami i systemem łączności LAN i WAN.

Zobacz również:

  • Outsourcing zbudowany na partnerstwie
  • Akcje Intel spadają - winna rosnąca konkurencja w AI
  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes

Klient Komy - Zakłady Philips Consumer Industries Poland z siedzibą w Kwidzynie - zatrudnia ponad 1000 pracowników. Produkuje telewizory, głowice do odbiorników TV, tunerów satelitarnych oraz płyt bazowych. 90% wartości sprzedaży zakładu to eksport. Philips chce zyskać dzięki umowie ograniczenie kosztów administracji, poprawienie zarządzania, upłynnienie zasobów, wirtualizację kadr i zwiększenie skuteczności kontroli działań.

Obsługa zapewniona jest w godzinach pracy klienta, ale także w czasie całodobowego dyżuru serwisowego. Opieka realizowana jest przez czterech, oddelegowanych specjalistów pracujących w trybie rotacyjnym. Owi rezydenci są wspierani dodatkowo przez inżynierów z Gdyni.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200