Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Prenumerata
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
VMware SD-WAN by VeloCloud
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Tech Trends
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise – rozwiązania IT dla rozwoju biznesu
Check Point Cyberbezpieczeństwo w 2020
Cisco Webex
Commvault - Zintegrowane rozwiązania do backupu danych
Fortinet Bezpieczna praca zdalna
Fortinet Cyberbezpieczeństwo
Google Cloud
HPE GreenLake
HPE Infrastruktura
IBM Security University 2020
IBM Data and AI Virtual Forum Poland
IFS Applications
SAP Analityka Big Data
SUSE Innowacje Open Source dla biznesu
Prenumerata
Archiwum
Download
Newslettery
Strona główna
Temat
outsourcing
Temat: outsourcing
Jak polskie software house'y znoszą pandemię
CIO Executive
Outsourcing usług IT. Dlaczego CEE?
CIO Executive
Nowa generacja SSC czy meta-model dostarczania IT?
Szymon Augustyniak, 26.03.2019
Pionierski model globalnej platformy – IT Service Competence Platform - buduje firma z Polski przejmując kolejnych dostawców usług technologicznych. Do grupy dołączyła właśnie spółka z prestiżowej listy Software 500.
CIO Executive
Czy nowa generacja usług biznesowych z Polski podbije świat?
Dorota Roszkowska, 15.03.2019
Sukces centrów usług wspólnych B+R i IT w Polsce przyciąga kolejne korporacje, ale też wpływa na przekształcenie polskich firm specjalizujących się w outsourcingu procesów biznesowych w zagraniczne centra doskonałości. Te z kolei umożliwiają transfer wiedzy biznesowej i know-how, niezbędny by skutecznie „pchnąć” polskie innowacje w świat.
DaaS - kolejna wersja usługi XaaS, na którą decyduje się coraz więcej firm
Janusz Chustecki, 01.10.2018
W ostatnich latach dostawcy rozwiązań IT opracowali wiele usług kryjących się za skrótem XaaS (X as a Service). X mówi nam o rodzaju usługi, dlatego użytkownicy mają tu do wyboru takie rozwiązania, jak IaaS, SaaS, BaaS, PaaS czy wiele innych. Znawcy tematu dobrze wiedzą, co oznaczają litery I, S, B, czy P. Coraz więcej firm korzysta ostatnio z jeszcze jednej usługi tego typu: DaaS.
Informatyka zmierza ku chmurze i usługom
Piotr Pietruszyński, 20.06.2018
Postępująca zmiana akcentów na polskim rynku IT jest coraz wyraźniejsza: rola usługowych form dostarczania informatyki stale rośnie. Tempo wzrostu rynku usług IT było prawie pięciokrotnie wyższe niż rynku IT jako całości. Motorami wzrostu są: chmura obliczeniowa, outsourcing oraz usługi wynajmu pracowników.
Outsourcing. Najlepsze praktyki, wyzwania i wskazówki
Stephanie Overby, Antoni Steliński, 12.04.2018
Outsourcing może przynieść firmie ogromne korzyści, ale niesie też ze sobą zagrożenia oraz wyzwania związane z negocjowaniem i zarządzaniem relacjami z dostawcą. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu i zebrać wszelkie informacje niezbędne do udanego wdrożenia outsourcingu w organizacji.
Big Bang a ewolucja. Kluczowe decyzje podczas wdrażania outsourcingu usług IT
Jakub Kuchnio, 15.05.2017
Debata na temat rozpoczęcia projektu outsourcingowego może przypominać dyskusję dotyczącą początku wszechświata, bowiem zarówno teoria ewolucji, jak i Wielki Wybuch to dwie rywalizujące koncepcje również w kontekście wdrożeń outsourcingu usług IT. Ich właściwe dobranie podczas zmiany modelu obsługi IT to zmniejszanie nie tylko ryzyka niepowodzenia projektu dla działu IT, ale również, a w zasadzie przede wszystkim, dla całej organizacji.
CIO Executive
Model onshore/nearshore w praktyce
Jakub Kuchnio, 17.03.2017
Większość dużych i średnich przedsiębiorstw już od dłuższego czasu współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami zewnętrznymi i korzysta z usług outsourcingowych przez nich świadczonych w różnych obszarach, takich jak: IT, HR, księgowość, ochrona czy administracja i zarządzanie nieruchomościami.
ITMAGINATION inwestuje w innowacje i zapowiada międzynarodową ekspansję
(wpa), 07.10.2016
Po połączeniu firm ITMAGINATION i siostrzanej spółki ITM OUTSOURCING powstała nowa firma, która będzie działać pod nazwą ITMAGINATION ze zmienioną identyfikacją wizualną.
Strategia sourcingowa firmy – czy warto ją posiadać?
Piotr Rutkowski (SourceOne Advisory), 04.10.2016
Jak zbudować optymalne modele SLA/KPI i na co zwracać uwagę podczas budowania umów to tematyka organizowanych przez Computerworld warsztatów, które odbędą się 24 października w Warszawie.
CIO Executive
Outsourcing pod presją cyfryzacji
Anna Mazurek, 26.08.2016
W ciągu ostatnich lat nastąpił wyraźny wzrost outsourcingu. Jako kluczowy czynnik zmian w kolejnej dekadzie uznaje się robotyzację dostarczanych usług, a 80% – sztuczną inteligencję. Wraz ze zmianami rynku usług zmieniają się oczekiwania wobec dostawców. Dla wielu firm renegocjacja kontraktów outsourcingowych może okazać się koniecznością.
1
2
3
4
5
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »