Idea usprawnia pocztę głosową

Centertel przy współpracy z firmą Unisys wdraża funkcję rozpoznania mowy TTS RealSpeak firmy ScanSoft, we własnej aplikacji poczty głosowej. Ma ona przyczynić się do wygodniejszego korzystania z usług głosowych przez użytkowników sieci Idea.

Firma Unisys rozpoczęła instalację systemu rozpoznawania mowy RealSpeak, dla poczty głosowej sieci komórkowej Idea. System przystosowany do obsługi języków polskiego i angielskiego, umożliwia korzystanie z poczty głosowej bez obsługiwania klawiszy. Jest on wdrażany na firmowej platformie Unisys (Unisys Communications Ensemble), dedykowanej różnym rozwiązaniom komunikacyjnym. Platforma ta łączy cechy otwartej architektury z możliwością jej skalowania do zastosowań multimedialnych.

System rozpoznawania RealSpeak umożliwia konwersję TTS (Text-to Speech) dla szeregu aplikacji głosowych: internetowego przekazu wiadomości głosowych (Internet Voice Mail), internetowego zarządzania ustawieniami skrytki poczty głosowej (Profile Manager), przy odczytywaniu poczty elektronicznej przez telefon (E-mail Reader) oraz do powiadamiania o nadejściu poczty elektronicznej z załącznikami zawierającymi pocztę głosową (E-mail Notification with Attachment).

Podstawą rozpoznawania mowy jest moduł oprogramowania TTS RealSpeak firmy ScanSoft przekładający tekst na mowę, zintegrowany przez Unisys z systemem poczty głosowej. Dla języka polskiego oprogramowanie rozpoznawania mowy przystosowano do sytuacji mobilnych, co pozwoliło podwyższyć skuteczność rozpoznawania głosu w tych aplikacjach. Usługi te są przydatne zwłaszcza w krajach, gdzie obowiązują przepisy ograniczające możliwość używania telefonów komórkowych podczas kierowania samochodem.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200