Expertia uruchomiła sprzedaż ubezpieczeń

Serwis rozpoczął internetową sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Obecnie system Expertii obsługuje 50 agencji siedmiu zakładów ubezpieczeniowych.

Obecnie system expertii obsługuje 50 agencji siedmiu zakładów ubezpieczeń - Compensa, Fiat Ubezpieczenia, Generali, Heros, Inter, Partner i Nordea. W lutym expertia będzie ponadto obsługiwać agencje trzech dodatkowych zakładów, w tym Warty.

Serwis planuje ponadto rozszerzenie systemu do sprzedaży ubezpieczeń na punkty u dilerów samochodowych, a także uruchomieniem masowej sprzedaży w sektorze B2C. Pierwsze umowy z dilerami samochodowymi mają zostać zawarte w bm. Plany zakładają włączenie do systemu do końca br. co najmniej 270 agencji i punktów u dilerów samochodowych. Agencjom zostanie ponadto zaoferowany dostęp do Internetu w oparciu o GPRS.

Zobacz również:

  • Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian

Sprzedaż ubezpieczeń dla klientów indywidualnych zostanie natomiast, według zapowiedzi firmy, uruchomiona na przełomie I i II kwartału br. we współpracy z jednym z portali horyzontalnych, przy czym rozmowy mają zakończyć się jeszcze w lutym.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200