Elektronika użytkowa Geniusa w Polsce

Genius zamierza zbudować kanał sprzedaży dla swoich urządzeń elektroniki użytkowej w Polsce. Polska traktowana jest przez producenta jako najbardziej obiecujący rynek wśród krajów, które niedawno wstąpiły do Unii Europejskiej. Firma zamierza sprzedawać u nas m.in. urządzenia kina domowego i DVD.

Dwa lata temu Genius zaczął dodawać do oferty nowe produkty - kamery cyfrowe oraz urządzenia kina domowego i DVD. Obecnie zamierza przyspieszyć swoją ekspansję na rynek domowej rozrywki w Europie, zwłaszcza w Polsce.

"Zdajemy sobie sprawę, że aby osiągnąć sukces na rynku elektroniki użytkowej, musimy całkowicie zmienić dotychczasowe podejście i nie koncentrować się już wyłącznie na komputerach osobistych. Pracujemy nad tym, nasze kamery cyfrowe i wyposażenie kina domowego są proste w użyciu, oferują najwyższą jakość i interesujący design za rozsądną cenę. Dystrybucja jest kolejnym niezbędnym elementem sukcesu - sposób promocji i kanał sprzedaży odpowiedni dla komputerów PC niekoniecznie będzie dobrze funkcjonował dla urządzeń elektroniki użytkowej. Dlatego zamierzamy zwiększyć obecność naszych produktów w domach handlowych, hipermarketach, sieciach sklepów oraz kanale detalicznym w Polsce. Zamierzamy również rozwinąć sprzedaż on-line oraz przy pomocy telewizji", wyjaśnia Frank Sheu, Dyrektor Sprzedaży w firmie Genius.

Zobacz również:

  • Podsumowanie IFA 2023 okiem redakcji Computerworld
  • Tak projektuje się peryferia - z wizytą w siedzibie Logitech

Genius planuje osiągnięcie wzrostu o ponad 20 %. W 2003 firma sprzedała 30 mln myszy komputerowych na świecie. "Firma jest dostawcą OEM dla największych klientów i zdobywcą nagrody Supplier Excellence Award od firmy Microsoft. Współpraca z Geniusem może jednak przynieść korzyści wszelkiego rodzaju klientom, ponieważ nasza polityka sprzedaży regionalnej jest bardzo elastyczna, oferujemy szybkie dostawy oraz atrakcyjne wsparcie marketingowe" dodaje Sheu.

Więcej informacji:

http://www.geniusnet.com.tw

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200