Dziewięć kręgów piekieł IT
- 04.10.2011, godz. 22:22
Trzeci krąg - Żarłoczność udziałowców
Opis: Cuchnące trzęsawisko wypełnione nienasyconymi użytkownikami biznesowymi, którzy żądają coraz więcej możliwości, niezależnie od kosztów.
Ludzie, których tu można spotkać: Demony z działów sprzedaży, marketingu, finansów i administracji. Z tym kręgiem zapoznał się każdy, kto próbował napisać aplikację biznesową. Gdy projekt zbliża się do końca, jego specyfikacja, budżet oraz terminarz nie przypomina w ogóle tego, z którym rozpoczynano prace - przyczyną są kolejne żądania użytkowników, by dodać im "jeszcze jedną opcję, o której powinni byli wspomnieć". Deweloper, który wpadnie w taki krąg, nigdy nie osiągnie nirwany w pełni opracowanego zestawu opcji programu, gdyż specyfikacja nigdy nie zostanie w pełni ukończona.
Zobacz również:
- Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej
- LinkedIn niczym TikTok? Portal testuje nowe formaty
Metoda ucieczki: Jest tylko jedna droga, która wiąże się ze skonfrontowaniem demonów z twardą rzeczywistością. Ta potężna broń sprawia, że demony zaglądają do swoich ciemnych i zimnych serc i zdają sobie sprawę, że to właśnie oni tracą najwięcej na ciągłym żądaniu nowych opcji.