Dzięki tej funkcji użytkownicy usługi Instagram dowiedzą się od razu o jej awarii

Instagram chce zaoszczędzić użytkownikom nerwów i testuje nową funkcję, która będzie automatycznie powiadamiać użytkowników o globalnych awariach, aby wiedzieli, że winą za tego rodzaju kłopoty mogą obarczyć dostawcę usługi, a nie lokalną sieć czy komputer.

Foto: freestocks.org/Pexels

Obecnie ten brak jasności jest dla każdego użytkownika usługi frustrujący, a po wdrożeniu nowej funkcji wszystko będzie od razu jasne. Instagram informuje, że funkcja powiadomi automatycznie użytkownika, że to dostawca usługi ma problemy techniczne, jak również wyśle komunikat o tym, że awaria została już usunięta.

Najpierw funkcja ma być testowana w jednym z krajów (będzie to prawdopodobnie USA), a w kolejnym etapie stopniowo wdrażana przez kilka miesiące na całym świecie.

Zobacz również:

  • WiFi 6 - czy to dobra inwestycja? Może lepiej 6E?
  • Instagram, WhatsApp i Messenger znowu przestały działać

Zapobiegnie to takim sytuacjom jak ta sprzed kilkunastu dni, gdy pakiet aplikacji Facebooka (takich jak Instagram, WhatsApp i Messenger), nie działał przez kilka godzin, a ich użytkownicy byli zdezorientowali i poszukiwali w Internecie jakichkolwiek informacji, co się stało.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200