Cisco udoskonaliło platformę Cisco Webex

Korporacja zaprezentowała pakiet nowych funkcji Cisco Webex, które zostały wprowadzone do następujących narzędzi i rozwiązań wchodzących w skład tej platformy: Cisco Webex Teams, Cisco Webex Meetings, Cisco Webex Calling, terminale wideo Cisco Webex i Cognitive Contact Center.

A oto niektóre z nowych opcji wprowadzonych do poszczególnych narzędzi.

Cisco Webex Teams.

Dzięki rozwiązaniu Enterprise Content Management, użytkownicy mogą wykorzystać przestrzeń OneDrive, SharePoint oraz Google Drive. Co więcej, współpraca zespołów z wykorzystaniem aplikacji Webex Teams będzie także wspierała dyski Box i Dropbox oraz pakiet Google G Suite.

Użytkownicy innych systemów komunikacyjnych, takich jak np. Microsoft Teams, czy Microsoft Skype for Business mogą teraz integrować je ze środowiskiem Webex tak, aby przełączać się pomiędzy połączeniami, wiadomościami czy wirtualnymi spotkaniami.

Zobacz również:

Cisco Webex Meetings.

Uczestnicy w trakcie spotkania mogą teraz udostępniać treści wideo i animacje w wysokiej rozdzielczości przy 30 klatkach na sekundę. Każdy uczestnik spotkania może oglądać filmy w pełnym wymiarze, m.in. z takich źródeł jak YouTube.

Użytkownicy Webex Board mogą przyłączyć się do Webex Meetings, współdzielić swoje tablice i notatki ze wszystkimi uczestnikami spotkania, niezależnie od wykorzystywanego przez nich urządzenia.

Cisco Webex Calling.

Dzięki platformie chmurowej Cisco BroadCloud nowe rozwiązanie Cisco Webex Calling rozwiązuje problemy skalowalności, niezawodności, funkcjonalności i bezpieczeństwa zapewniając użytkownikom natywną usługę telefonii IP w chmurze.

Możliwości realizowania połączeń audio/wideo, są teraz zintegrowane z Webex Teams przy jednoczesnym wsparciu dotychczasowych możliwości współpracy zespołowej, w tym wysyłanie wiadomości w skali enterprise i organizację spotkań dzięki Webex Meetings.

Terminale wideo Cisco Webex.

Aplikacja Webex Team oraz Webex Meetings dzięki technologii Cisco Proximity automatycznie wykrywa terminale wideo marki w otoczeniu użytkowników. Dzięki temu użytkownicy mogą przyłączyć się do spotkań i bezprzewodowo udostępniać treści z prędkością 30 klatek na sekundę z dowolnego klienta Webex.

Cognitive Contact Center.

Możliwości raportowania w chmurze będą teraz dostępne w przypadku wdrożeń Cisco Contact Center w wersji on-premise. Umożliwi to wykorzystanie danych z wielu źródeł w całej organizacji w celu uzyskiwania użytecznych informacji na temat klientów i stworzenia profilu rozmówcy.

Cisco Answers to nowy inteligentny agent działający w chmurze, który zapewnia pracownikom pomoc kontekstową w czasie rzeczywistym. Aplikacja „podpowiada” wytyczne dotyczące konkretnych procesów, ceny, korzyści wynikające z członkostwa w określonych organizacjach i inne kluczowe informacje pomocne podczas pracy z klientem.

Źródło: dfusion