Avaya ma nowego dyrektora do spraw marketingu

Firma Avaya Holdings Corp. poinformowała, że Simon Harrison został powołany na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO; Chief Marketing Officer). Harrison przechodzi do Avaya ze znanej firmy analitycznej Gartner, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. badań i głównego analityka w dziedzinie rozwiązań do komunikacji zintegrowanej i call centers.

Jako dyrektor ds. marketingu Harrison będzie odpowiadać za globalne działania marketingowe Avaya, w tym pozyskiwanie nowych klientów i partnerów, zwiększanie sprzedaży oprogramowania Avaya oraz wspieranie firmy jako czołowego gracza na dynamicznie rozwijającym się rynku rozwiązań do komunikacji cyfrowej.

Simon Harrison od ponad 25 lat jest związany z branżą rozwiązań komunikacyjnych.

Przed zmian pracy Simon Harrison piastował w firmie Gartner ważne stanowiska w obszarach marketingu i zarządzania sprzedażą produktów m.in. w przedsiębiorstwach takich jak Cirrus, Vocalcom czy Siebel Systems.

Zobacz również:

  • Cyberobrona? Mamy w planach
  • Technologia i marketing

Komentując tę nominację Jim Chirico (prezes i dyrektor generalny Avaya) powiedział, „Nasza firma nieustannie rozwija rozwiązania do komunikacji w chmurze dla przedsiębiorstw. Niezmiernie cieszę się, że Simon, który jest uznanym i szanowanym liderem dysponującym szeroką wiedzą specjalistyczną i mającym liczne osiągnięcia na swoim koncie, będzie kierować naszymi działaniami marketingowymi”.

I dodał, „Będzie to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jako analityk i doradca zdobył cenne doświadczenie branżowe. Simon będzie podnosić świadomość dotyczącą produktów Avaya w naszej dynamicznie rozwijającej się sieci klientów i partnerów oraz budować naszą pozycję jako czołowego dostawcy rozwiązań komunikacyjnych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200