3Com: zmiana strategii

Polski oddział firmy zamierza umocnić pozycję na rynku korporacyjnym. Za realizację nowej strategii i zarządzanie 3Com Poland będzie odpowiedzialny Artur Borowski, który od 16 lipca pełni funkcję Country Sales Managera 3Com na Polskę i kraje bałtyckie.

Polski oddział firmy zamierza umocnić pozycję na rynku korporacyjnym. Zmiana strategii sprzedaży i marketingowej będzie również związana ze zmianą w strukturze organizacyjnej spółki. Stanowisko Country Sales Managera na Polskę i kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię) objął Artur Borowski, związany z 3Com od 1996 r. Od 16 lipca br. jest on odpowiedzialny za realizację nowej strategii oraz zarządzanie 3Com Poland.

3Com Corporation zakończyła w maju swój IV kw. finansowy przychodem w wysokości 339 mln USD (spadek o 5%). Firma zanotowała 24 mln USD straty netto. Wyniki spółki były jednak lepsze w porównaniu z poprzednim kwartałem o 212 mln USD. 3Com nie podaje wyników finansowych lokalnych oddziałów.

Zobacz również:

  • Google zmienia nazwę usługi Bard
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200