Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
CIO Executive
CIO Executive
Zarządcze substancje
Witold Turant
Wydawałoby się, że podstawowa substancja zarządcza musi być szara. Ale to przesąd wywodzący się jeszcze z czasów egipskich i podtrzymywany przez szarlatanów przez całe stulecia, ba, tysiąclecia nawet.
Zarządzanie ryzykami - ludzie, procesy, miary
Paul Griffiths
Zarządzanie ryzykami raptownie awansowało z banalnej pozycji pożytecznego narzędzia do rangi życiodajnego wręcz procesu w organizacji i miernika służącego ocenie pracy jej kierownictwa.
Studia czy podglądanie wiedzy?
Witold Abramowicz
Nasza duma z jakości kształcenia, która otworzyła szanse polskim emigrantom lat 80., nie będzie już udziałem wszystkich absolwentów polskich uczelni.
Potęga klienta świadomego
C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
Menedżerowie nie mogą już ograniczać swoich horyzontów do kosztów, procesów, szybkości i sprawności działania. Jeśli chcą nadal zapewniać swoim firmom wzrost i zyski, muszą zaprząc klientów do swojego biznesu.
Co jest wartością dla klienta?
Andrzej Góralczyk
Z prof. Hermannem Simonem, światowym ekspertem w dziedzinie zarządzania cenami, rozmawia Andrzej Góralczyk
Nowe w nowej gospodarce
Szymon Augustyniak
Co jest ''nowego'' w nowej gospodarce? Większość obserwatorów wie, że ''to'' dotyczy poprawy wydajności. Ekonomiści z UCLA i Fletcher School dowodzą, jaki wpływ na wydajność pracownika ma jego udział w procesie decyzyjnym.
Śremskie żeliwa
Iwona D. Bartczak
To biznes stary, pamiętający jeszcze narodziny kapitalizmu. Bywa opłacalny. Odlewnia Żeliwa w Śremie stosuje metody zarządzania, czyniące zeń mistrza w branży.
Private equity w portfelu inwestycyjnym
Ewa Kupiecka
Wśród inwestorów na całym świecie coraz większym zainteresowaniem cieszy się w ostatnich latach private equity (PE) - alternatywny wobec tradycyjnych akcji i obligacji sposób lokowania kapitału.
Mądrość i wyrachowanie. Bez wyboru
Iwona D. Bartczak
Zawód menedżera nie ma tego naturalnego rysu szlachetności co zawód lekarza czy nauczyciela. Menedżer - zausznik właściciela i zarazem strażnik dobra społeczności firmy - wykazuje się mądrością, gdy w tym tyglu często rozbieżnych interesów potrafi odnaleźć własne przeznaczenie.
Ślepe cele
Wanda Żółcińska
Panuje powszechne przekonanie, że wyznaczanie sobie ambitnych celów pomaga być skutecznym, skoncentrowanym i odnosić sukcesy we wszystkim - od meczu tenisa, przez egzaminy aż po stanie się CEO swojej firmy. Jednak wyznaczanie celów pracownikom ma również swoją ciemną stronę - wynika z ostatnich badań naukowców z Wharton.
Produkt wyprzedza klienta
Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Ponad 60% nowo opracowanych produktów trafia do kosza, zanim zdąży wejść na rynek. Z pozostałych 40%, którym dane jest ujrzeć światło dzienne, 40% nie przynosi zysku i w końcu wypada z rynku. Czy to jest do uniknięcia?
Czy CFO żyje w domku z kart?
Wanda Żółcińska
CFO w dużych firmach otrzymują setki danych finansowych obliczanych przez poszczególne działy na najróżniejsze sposoby, w różnych formatach, przy użyciu różnych wskaźników. Czy CFO może takim danym zaufać i oprzeć na nich wyliczanie wyników finansowych całej firmy? - zastanawia się Mike Ferguson na łamach BusinessIntelligence.com.
O związkach wiedzy z mądrością
Amir Fazlagić
Jak to się dzieje, że absolwenci tych samych, często elitarnych uczelni, zaopatrzeni w taką samą wiedzę, osiągają tak różne skutki swoich profesjonalnych działań? Dlaczego grona najlepszych ekspertów podejmują niekiedy fatalne decyzje?
Innowacja manutiusa i inne strategie marketingowe
Wanda Żółcińska
Pierwsza rozpoznawalna marka w pojawiła się w Wenecji w 1495 r. Był to tom wydany przez drukarza Aldusa Manutiusa, zawierający teksty klasycznych greckich filozofów.
CRM: wiele wdrożeń na nic
Lorraine Cosgrove Ware
W wielu firmach systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM) zwyczajnie nie wypaliły. Jednak 35% szefów ankietowanych przez magazyn ''CIO'' oznajmiło, że ich firmy podejmą w tym roku prace nad takim rozwiązaniem.
Projekty mówią o mnie
Iwona D. Bartczak
Z Hanną Wrzosek, dyrektorem Biura Rachunkowości i Finansów, prokurentem w PZU Życie SA, rozmawia Iwona D. Bartczak.
Poprzednia
strona
1
...
141
142
143
144
145
...
156
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »