Jaka firma, taka dostępność

Począwszy od małych przedsiębiorstw, gdzie infrastruktura IT pełni głównie funkcje pomocnicze, poprzez spółki średniej wielkości obsługujące klientów wewnętrznych i zewnętrznych, po duże koncerny międzynarodowe świadczące usługi przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – każdej organizacji powinno zależeć na minimalizacji przestojów w pracy sprzętu. Krótsze czasy przestojów to większa dostępność usług, a więc i większa satysfakcja użytkowników. Jak ocenić firmowe potrzeby w zakresie dostępności usług?

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Dziękujemy za pobranie dokumentu.
Pobranie powinno nastąpić automatycznie w ciągu kilku sekund. Jeśli tak się nie stało

Pobierz materiał

Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?