Raport z badania Computerworld: System CRM w średnich i dużych przedsiębiorstwach

81% średnich i dużych przedsiębiorstw korzysta z aplikacji CRM, ale niedrogie systemy często okazują się niewystarczające. Wiele z tych firm rozważa lub decyduje się na zmianę posiadanego oprogramowania na takie, które zapewni im wymagany poziom skalowalności oraz bezpieczeństwa, a przy tym zaoferuje funkcje pozwalające objąć zarządzaniem wszystkie procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom firm o dużej skali działalności, nierzadko wielooddziałowych, o rozproszonej geograficznie strukturze.

Badanie, przeprowadzone przez redakcję „Computerworld” w partnerstwie z firmą Intersys, miało na celu znalezienie odpowiedzi na pytania:

  • W jaki sposób średnie i duże przedsiębiorstwa wykorzystują posiadany system CRM, jakie dostrzegają w nim niedoskonałości oraz jak oceniają wpływ tych rozwiązań na cyfrową transformację biznesu.
  • Które przesłanki stanowiłyby istotny bodziec do rozszerzenia zakresu wykorzystania lub wdrożenia nowego CRM-a
  • Czym powinien cechować się nowoczesny system wspierający procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu

Szczegóły w raporcie z badania.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?