Raport z badania Computerworld: System CRM w średnich i dużych przedsiębiorstwach
81% średnich i dużych przedsiębiorstw korzysta z aplikacji CRM, ale niedrogie systemy często okazują się niewystarczające. Wiele z tych firm rozważa lub decyduje się na zmianę posiadanego oprogramowania na takie, które zapewni im wymagany poziom skalowalności oraz bezpieczeństwa, a przy tym zaoferuje funkcje pozwalające objąć zarządzaniem wszystkie procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom firm o dużej skali działalności, nierzadko wielooddziałowych, o rozproszonej geograficznie strukturze.
Badanie, przeprowadzone przez redakcję „Computerworld” w partnerstwie z firmą Intersys, miało na celu znalezienie odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób średnie i duże przedsiębiorstwa wykorzystują posiadany system CRM, jakie dostrzegają w nim niedoskonałości oraz jak oceniają wpływ tych rozwiązań na cyfrową transformację biznesu.
- Które przesłanki stanowiłyby istotny bodziec do rozszerzenia zakresu wykorzystania lub wdrożenia nowego CRM-a
- Czym powinien cechować się nowoczesny system wspierający procesy biznesowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i marketingu
Szczegóły w raporcie z badania.
Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail
Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.