Utrata danych najczęściej oznacza dla firmy co najmniej przestój wynikający z konieczności ich odzyskania. Ale może skutkować też utratą zaufania, poważną rysą na wizerunku albo odpływem potencjalnych klientów. - Taka kryzysowa sytuacja może doprowadzić nawet do upadku firmy – ostrzega Małgorzata Zabieglińska-Lupa z firmy Comarch.
Dlatego warto chronić dane, wykorzystując do tego najnowocześniejsze narzędzia, które wcale nie muszą być bardzo drogie.
Utrata danych to pojęcie bardzo szerokie i nie powinno się kojarzyć tylko z atakami hackerskimi i kradzieżą informacji. Innymi słowy, nie trzeba być dużą i bogatą firmą, którą potencjalnie mogą interesować się cyfrowi złodzieje, żeby musieć poważnie myśleć o zabezpieczeniu danych.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!