E-commerce Standard 2018

Z XIII edycji Raportu E-commerce Standard dowiesz się:

  • Jak wygląda kondycja finansowa polskich sklepów internetowych?
  • Jakie formy marketingu stosują, aby dotrzeć do klientów?
  • Czy zakaz handlu w niedziele ma wpływ na prowadzenie sklepu internetowego?
  • Które skutki wprowadzenia RODO postrzegane są jako najbardziej kłopotliwe dla prowadzenia e-sklepu?
  • Jakie są ich motywacje do prowadzenia działań w social media?
  • W jaki sposób sklepy wspierają sprzedaż na urządzeniach mobilnych?
  • Co robią, aby usprawnić logistykę, w tym uprościć i przyspieszyć obsługę zwrotów?
  • W jaki sposób realizowana jest strategia omnichannel?

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?