Inter Cars optymalizuje proces sprzedaży z wykorzystaniem nowego systemu CRM

Obecność na 16 rynkach europejskich oraz nieustanny i dynamiczny rozwój struktur firmy stały za potrzebą wprowadzenia systemu CRM online, który pozwoli przede wszystkim w sposób elastyczny wdrażać najlepsze praktyki w ramach całej grupy i szybko dotrzeć z nimi do klienta. Istotnym kryterium było także doświadczenie dostawcy oraz jego wiarygodność.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej