SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

Ogrom zadań stojących przed menedżerami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedażowe sprawia, że każde niepotrzebne zagłębienie się w działania operacyjne może odbić się negatywnie na realizacji priorytetowych zadań. W związku z tym, efektywne zarządzanie sprzedażą w dużych organizacjach bez odpowiednich narzędzi to zadanie wręcz karkołomne.

Niniejsza publikacja adresowana jest przede wszystkim do osób zarządzających sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach i stanowi wstęp do rozważań o częstych problemach związanych z optymalizacją efektywności tego obszaru działalności firmy oraz o tym, jak mogą być rozwiązane przy użyciu systemu SugarCRM – najpopularniejszej i najbardziej rozbudowanej platformy do zarządzania relacjami z klientem opartej o licencję Commercial Open Source.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej