SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

Ogrom zadań stojących przed menedżerami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedażowe sprawia, że każde niepotrzebne zagłębienie się w działania operacyjne może odbić się negatywnie na realizacji priorytetowych zadań. W związku z tym, efektywne zarządzanie sprzedażą w dużych organizacjach bez odpowiednich narzędzi to zadanie wręcz karkołomne.

Niniejsza publikacja adresowana jest przede wszystkim do osób zarządzających sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach i stanowi wstęp do rozważań o częstych problemach związanych z optymalizacją efektywności tego obszaru działalności firmy oraz o tym, jak mogą być rozwiązane przy użyciu systemu SugarCRM – najpopularniejszej i najbardziej rozbudowanej platformy do zarządzania relacjami z klientem opartej o licencję Commercial Open Source.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.