Przewodnik dla Zarządzających Sprzedażą: Przerwij Status Quo. Nie naśladuj innych, tylko zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki niezwykłym relacjom z klientami

Celem każdego przedsiębiorstwa jest zaspokojenie potrzeb klientów oraz udziałowców, rozwiązywanie problemów lub odpowiedź na wymogi uczestników rynku. Firmy, które będą realizować powyższe zadania w sposób przystępny i wygodny dla drugiej strony, będą zdecydowanie bardziej efektywne w swoim działaniu od firm, które skupią się wyłącznie na ostatecznym celu bez względu na sposób jego osiągnięcia. Stąd tak ważna jest praca nad wysokim poziomem Customer Experience. Idealne Customer Experience wymaga zgrania ze sobą wielu kanałów informacyjnych.

Z naszego przewodnika dowiesz się, jak można to uczynić wykorzystując nowoczesne technologie IT.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej