Automatyzacja marketingu – krok po kroku

Automatyzacja marketingu pomaga firmom w udoskonaleniu, lepszym ukierunkowaniu i optymalizacji realizowanych programów np. poprzez dostosowanie treści do konkretnych odbiorców oraz zautomatyzowanie wysyłania komunikatów. Specjaliści ds. marketingu mogą w ten sposób dowiedzieć się więcej o zachowaniach klientów i wykorzystać tę wiedzę w kampaniach. Technologia i wiedza specjalistyczna z zakresu automatyzacji marketingu umożliwia zarządzanie ruchomymi częściami kampanii, ich automatyzację oraz tworzenie raportów na ich temat. Najbardziej efektywne przedsiębiorstwa koordynują działania swoich działów marketingu i sprzedaży, co ułatwia im zwiększenie przychodów i ogólny wzrost. Jeśli chce wiedzieć dokładnie jak to robią, skorzystaj z naszego bezpłatnego poradnika.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?