Argentum Contact Desk - likwidujemy czarne dziury, w których giną sprawy

Argentum Contact Desk to autorskie rozwiązanie dla dużych i średnich organizacji, zapewniające:

  • - przyjmowanie i obsługę zgłoszeń i zleceń,
  • - organizację prac serwisowych,
  • - kontrolę przepływu informacji,
  • - raportowanie prac,
  • - nadzór nad infrastrukturą.
Rozwiązanie Contact Desk może być wykorzystywane jako system informacji wewnętrznej (w tym zarządzanie dokumentami), system zarządzania serwisem czy system raportowania sprzedaży.

Projekt uruchomienie systemu Argentum obejmuje konsulting biznesowy, projektowanie procesów biznesowych i wdrożenie narzędzi informatycznych wspomagających te procesy.

W oparciu o rozwiązanie Argentum Contact Desk zrealizowaliśmy m.in. systemy:

  • customer contact desk (organizacja kontaktów z klientami),
  • obsługi reklamacji,
  • obsługi zgłoszeń z obszarów administracji, obsługi infrastruktury,
  • raportowania realizacji planów sprzedażowych.

    dla podmiotów z branż usług oraz branży przemysłowej i telekomunikacyjnej.

  • Wspieramy procesy tam, gdzie wszystkie informacje muszą być w zasięgu ręki, gdzie potrzebna jest informacja o zleceniu, powiązanych dokumentach, historii działań, gdy trzeba nadzorować przebieg prac.

    Standardowe, przetestowane moduły, dostosowana konfiguracja - procesy różne, jak różne są organizacje.

    Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

    Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
    Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
    Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


    Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.