Communications Business Intelligence – wystarczy podjąć 8 kroków, aby czerpać pełnię korzyści z danych komunikacyjnych i telekomunikacyjnych oraz odnieść sukces w biznesie.

Sercem biznesu jest komunikacja. Jeżeli zidentyfikujesz i wychwycisz dane komunikacyjne to dzięki nim zbudujesz przewagę konkurencyjną o jakiej inni nawet nie myślą. Dane historyczne to jedynie wycinek analityki. Dzięki Communications Business Inteligence min. zmodyfikujesz bieżącą sytuację w firmie, redukujesz zatory, uzyskasz pełen wgląd w klienta i co najważniejsze stworzysz modele predykcyjne, które lepiej przygotują organizację do działań w przyszłości.

Niniejszy White Paper Comtrust przygotował wspólnie z Benemen, nowym operatorem telekomunikacyjnym i dostawcą unified communications i contact center.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej