Communications Business Intelligence – wystarczy podjąć 8 kroków, aby czerpać pełnię korzyści z danych komunikacyjnych i telekomunikacyjnych oraz odnieść sukces w biznesie.
Sercem biznesu jest komunikacja. Jeżeli zidentyfikujesz i wychwycisz dane komunikacyjne to dzięki nim zbudujesz przewagę konkurencyjną o jakiej inni nawet nie myślą. Dane historyczne to jedynie wycinek analityki. Dzięki Communications Business Inteligence min. zmodyfikujesz bieżącą sytuację w firmie, redukujesz zatory, uzyskasz pełen wgląd w klienta i co najważniejsze stworzysz modele predykcyjne, które lepiej przygotują organizację do działań w przyszłości.
Niniejszy White Paper Comtrust przygotował wspólnie z Benemen, nowym operatorem telekomunikacyjnym i dostawcą unified communications i contact center.
Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail
Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.