ITSM – jak udoskonalić zarządzania IT w firmie

Osoby decyzyjne niemal w każdej firmie podważają zasadność generowania wysokich kosztów przez działy IT. Dzieje się dlatego, że w większości wypadków nie do końca zdają sobie oni sprawę z wartości jaką niesie ze sobą optymalne zarządzanie tym działem oraz generowanymi przez niego usługami. Zapraszamy do lektury publikacji, która przybliży Państwu tematykę ITSM – zarządzania zorientowanego na usługi.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.