Dojrzałość technologiczna sektora ubezpieczeń

Firmy ubezpieczeniowe stają przed coraz poważniejszymi wyzwaniami w zakresie optymalizacji rozwiązań IT. Należy pamiętać, że optymalizacja procesów sprzedażowych, modernizacja portalu klienta i contact center, a także rozszerzenie funkcji raportowania i analizy danych to najważniejsze obszary, które organizacje powinny rozwinąć w najbliższym czasie. Zmiany płynące wraz z wymogiem szybkiego dostępu do informacji prowadzą do rozszerzenia zakresu automatyzacji procesów, co stanowi obecnie jeden z fundamentów konkurencyjności rynkowej. Celem raportu jest przedstawienie dojrzałości technologicznej sektora ubezpieczeń na polskim rynku oraz udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące stanu posiadania, najbliższych planowanych inwestycji i wyboru spośród nich priorytetu. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z opracowaniem.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej