Badanie IDG Content Marketing Survey 2015

W lutym 2015 roku IDG Poland przeprowadziło wśród osób odpowiedzialnych za marketing w przedsiębiorstwach badanie poświęcone wykorzystaniu marketingu treści w sektorze B2B. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem tego badania, w którym znajdziecie Państwo informacje o tym: jak dużo firm w Polsce stosuje marketing treści w swoich działaniach, jak jest oceniana jego skuteczność, jakie problemy najczęściej utrudniają realizację tych programów i wiele innych.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.