CIC w Raiffeisen Banku: Niższe koszty i większa efektywność obsługi klienta

Raiffeisen Bank zdecydował się na zastąpienie wielu systemów wykorzystywanych przez poszczególne zespoły call center wspólną platformą komunikacyjną, pochodzącą od jednego producenta – miało to ułatwić zarządzanie procesami, obniżyć koszty wsparcia i administracji systemu. Bank chciał również zastąpić tradycyjne rozwiązanie TDM nowoczesnym rozwiązaniem telefonii IP – elastyczniejszym i tańszym w użytkowaniu.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.