CIC w Raiffeisen Banku: Niższe koszty i większa efektywność obsługi klienta

Raiffeisen Bank zdecydował się na zastąpienie wielu systemów wykorzystywanych przez poszczególne zespoły call center wspólną platformą komunikacyjną, pochodzącą od jednego producenta – miało to ułatwić zarządzanie procesami, obniżyć koszty wsparcia i administracji systemu. Bank chciał również zastąpić tradycyjne rozwiązanie TDM nowoczesnym rozwiązaniem telefonii IP – elastyczniejszym i tańszym w użytkowaniu.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania