CIC usprawnia obsługę klienta w wydawnictwie edukacyjnym Nowa Era

Nowa Era zadecydowała o stworzeniu nowoczesnego centrum kontaktu z klientem. Podstawowym celem biznesowym projektu była potrzeba podniesienia efektywności pracy konsultantów centrum kontaktu, jak również konieczność przygotowania się na zmiany oferty związane z reformą szkolnictwa.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej