CIC usprawnia obsługę klienta w wydawnictwie edukacyjnym Nowa Era

Nowa Era zadecydowała o stworzeniu nowoczesnego centrum kontaktu z klientem. Podstawowym celem biznesowym projektu była potrzeba podniesienia efektywności pracy konsultantów centrum kontaktu, jak również konieczność przygotowania się na zmiany oferty związane z reformą szkolnictwa.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.