Comtrust wprowadza nagrywanie rozmów prowadzonych przez telefony komórkowe. Jak zmieni to Twój biznes?

Comtrust wprowadza nowe podejście do Unified Communications, gdzie połączenia komórkowe traktowane są identycznie, jak połączenia stacjonarne, IP, czy call center. Oznacza to, że każda rozmowa prowadzona przez urządzenia mobilne może być rejestrowana, monitorowana oraz nagrywana. Nagrania tych rozmów mogą być przechowywane w systemach biznesowych, nawet w kartach klienta w CRM. Jak nagrywane są rozmowy prowadzone przez telefony komórkowe? O nowej technologii opartej o MS Lync i biznesie poniższy artykuł.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej