Comtrust wprowadza nagrywanie rozmów prowadzonych przez telefony komórkowe. Jak zmieni to Twój biznes?

Comtrust wprowadza nowe podejście do Unified Communications, gdzie połączenia komórkowe traktowane są identycznie, jak połączenia stacjonarne, IP, czy call center. Oznacza to, że każda rozmowa prowadzona przez urządzenia mobilne może być rejestrowana, monitorowana oraz nagrywana. Nagrania tych rozmów mogą być przechowywane w systemach biznesowych, nawet w kartach klienta w CRM. Jak nagrywane są rozmowy prowadzone przez telefony komórkowe? O nowej technologii opartej o MS Lync i biznesie poniższy artykuł.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.