Jak zapewnić sobie zadowolenie z usług serwisowych systemu SAP? Trzy ważne zasady

Wśród czynników, wskazywanych przez firmy jako najważniejsze przy wyborze partnera

serwisowego systemu SAP, na pierwszym miejscu najczęściej wymieniane są doświadczenie i

ilość obsługiwanych klientów. Jednak rozważając stałą współpracę, dobrze wziąć pod lupę także

inne cechy dostawcy i jego oferty: sposób zorganizowania zespołu, formułę współpracy czy

zakres dodatkowo świadczonych usług. Stopień spełnienia oraz dopasowania tych wymagań do

obecnych i potencjalnych potrzeb firmy będzie determinował poziom zadowolenia ze

współpracy z partnerem. Zastosowanie i powtarzanie wskazanych trzech zasad pomaga dać

pewność zadowolenia z poziomu usług serwisowych.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej