SAP Cloud for Service – kompleksowa obsługa serwisowa w najnowszym systemie SAP klasy CRM

Kiedy klient trafia do serwisu czy telecentrum żąda szybkiej reakcji i rozwiązania problemu od ręki. Dlatego SAP z najnowszym chmurowym CRM - SAP Cloud for Service, wprowadza narzędzia, które w zupełnie innym świetle stawiają obsługę i serwis niż dotychczas uważaliśmy za standardowe. Czas i zamknięcie sprawy przy pierwszym kontakcie to nie wszystko. Nadchodzi era omni-channel communications.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.