SAP Cloud for Service – kompleksowa obsługa serwisowa w najnowszym systemie SAP klasy CRM

Kiedy klient trafia do serwisu czy telecentrum żąda szybkiej reakcji i rozwiązania problemu od ręki. Dlatego SAP z najnowszym chmurowym CRM - SAP Cloud for Service, wprowadza narzędzia, które w zupełnie innym świetle stawiają obsługę i serwis niż dotychczas uważaliśmy za standardowe. Czas i zamknięcie sprawy przy pierwszym kontakcie to nie wszystko. Nadchodzi era omni-channel communications.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej