Obsługa klienta - czy robisz to dobrze?

Sposobów na funkcjonowanie infolinii i pomysłów związanych z realizacją zgłoszeń od klientów jest wiele, podobnie jak systemów usprawniających pracę konsultantów. Ten PDF powstał z myślą o tych, którzy chcą poznać odpowiedź na pytanie, czy dobrze prowadzą obsługę klienta. Na kilkunastu stronach przedstawiliśmy najistotniejsze informacje dotyczące tego obszaru działalności przedsiębiorstw oraz przykłady konkretnych rozwiązań, dzięki którym dział obsługi klienta może zyskać większą efektywność i stać się realnym narzędziem budowania lojalności i wiedzy o kliencie.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży