Obsługa klienta w branży finansowej oparta o systemy SAP CRM i SAP Contact Center

Branża finansowa jest szczególnie wrażliwa na niedogodności w obsłudze klienta. System contact center z najwyższej półki, takim jakim jest SAP, wprowadza najwyższy poziom obsługi na infolinii, w biurach obsługi klienta, telesprzedaży, telemarketingu i serwisie. Wybraliśmy 4 nowości SAP z tej kategorii, które zyskały aprobatę banków i ubezpieczycieli, są to: SIP Eraly Media dla kampanii wychodzących, Skype jako nowy kanał komunikacji w kontaktach masowych, chmura oraz integracja z CRM.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej