Mobilne systemy CRM Czynniki sukcesu mobilnego zarządzania relacjami z klientami

Wzrost produktywności i lepsza komunikacja w obrębie całej firmy - zarówno wewnątrz organizacji, jak i na poziomie zarządzania - to tylko niektóre z korzyści dostarczane przez mobilne rozwiązania CRM. Możliwość szybkiej odpowiedzi na zapytania klientów, obniżenie kosztów poprzez usprawnienie procesów biznesowych oraz skrócenie czasu potrzebnego na przetwarzanie leadów – to także ważne elementy. Tak jak w tradycyjnym systemie CRM, można wyróżnić kilka „miękkich” czynników, które są trudne do zmierzenia. Należą do nich wszystkie udoskonalenia w procesach współpracy i komunikacji, które jakościowo wpływają na ogólną wartość rozwiązania.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej