Case-study – Zakłady użyteczności publicznej inwestują w narzędzia SAP dla obsługi klienta i contact center.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EDV na Węgrzech, we współpracy z polskimi informatykami, stworzyło telecentrum dla obsługi klienta w oparciu o contact center SAP BCM i SAP ERP. Case-study EDV pokazuje jak firmy z branży utilities i sektora publicznego usprawniają współpracę z klientami, opierając infrastrukturę IT o systemy SAP. Wdrożenie w EDV było ważne dla całego ekosystemu SAP – była to pierwsza na świecie integracja tych systemów. Realizacja zadania została powierzona polskiemu partnerowi SAP – Finnsoft.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej