Optymalizacja pracy serwisantów w terenie.

Usługi posprzedażne i serwisowe stanowią obecnie najważniejszy punkt oferty wielu firm współpracujących z klientami końcowymi. Na coraz bardziej jednolitym tle mogą one nawet być głównym czynnikiem wyróżniającym firmę. Czasem też jest to jedyny obszar, który daje możliwość odróżnienia się od konkurencji. Korzyści z automatyzacji i optymalizacji harmonogramowania

alokacji personelu są oczywiste. Zastosowanie odpowiednich rozwiązań informatycznych może przynieść 15-procentową redukcję kosztów dojazdu oraz nadgodzin, 40-procentową poprawę

wydajności załogi, a także ponad 20-procentową poprawę zgodności z założonym poziomem i terminowością usług.

Pobierz broszurę nt. systemu IFS 360 Scheduling i dowiedz się więcej.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej